Když vás stěhování vaší firmy zastihne nepřipravené



Jedním z největších nepřátel stěhování je chaos. Zvláště u větších akcí, jako je stěhování firem v Praze. Představte si, že máte před sebou úkol přemístit administrativní budovu o pěti patrech se stovkou kanceláří na druhý konec Prahy, a do toho řešíte mnoho služebních záležitostí, takže nevíte, kde vám hlava stojí. Tehdy se vyplatí zklidnit mysl, zajít do čajovny, do cukrárny, do restaurace nebo alespoň na relaxační masáž, kde přijdete na jiné myšlenky, s nimiž byste mohli zvládnout organizaci stěhování lépe, než vaše dosavadní úkoly.

stěhování firmy

Nebuďte na to sami – dobrý ředitel firmy se dokáže obklopit lidmi, na které je spolehnutí, pověří je dílčími úkoly a sám pak na jejich plnění dohlíží. Vyplatí se vytipovat ve firmě ty nejschopnější a nejspolehlivější jedince a pověřit je organizací úkolů, co se stěhováním souvisí, jako například třídění firemní dokumentace a skartace, balení kancelářského vybavení do krabic a značení krabic a kancelářského nábytku, který se bude stěhovat buď v celistvé podobě, nebo demontovaný na jednotlivé části.

Termín stěhování – uvažujete nad tím, který den se pustit do stěhování firem v Praze? Pak bychom vám rádi doporučili středu. V pondělí a v úterý začíná pracovní týden a mnoho lidí může být podrážděných z toho, je víkend relativně daleko, a před nimi je dlouhých pět pracovních dní. Ve středu se již láme pracovní týden a víkend je na dohled. Může se to také projevit na pracovní výkonnosti a přístupu k práci.

práce v kanceláři

Noční akce – je-li stěhovací firma ochotná, můžete kancelářské prostory přestěhovat i v nočních hodinách. Je to výhodné v tom, že v noci je téměř nulový provoz, ve městech bývá naprostý klid a v takovém prostředí se vám bude lépe pracovat. Stěhování bývá samo o sobě stresující podnik, a tak přijde vhod každý podnět, který stres omezí na minimum.