Optimalizace pro vyhledávače je volný překlad SEO, který se během let hodně ustálil. Nicméně není úplně přesný. Při vytváření obsahu pro digitální marketing totiž není důležitý jen vyhledávač. Samozřejmě na něj musíte brát ohledy, ale klíčový je a vždy bude koncový zákazník, v tomto případě uživatel internetu, který zadává svůj dotaz.černobílý psací stroj.jpg
 
Většina konzultantů, specialistů a copywriterů vede velmi dobře, ale nejedná se o všechny. Pokud si chcete užít skutečnou kvalitu, spolehněte se na ověřené agentury a jejich práci. Například SEO ve Zlíně od SEOlight.cz zajistí kompletní lokální propagaci, kontrolu i aktualizace.
 

Cíle dobrého textu

Logickým cílem textu je pochopitelně ukázat vyhledávači, co všechno nabízíte. Existuje mnoho způsobů, jak to udělat. Některé jsou lepší, jiné horší. To, co fungovalo před pěti lety, dnes již rozhodně neplatí. Každý chce na svůj web přivést co nejvíce nových návštěvníků a dosáhnout co nejvyšších zisků. A zaručeně to chcete udělat správně.
 

Tohle nedělejte

Nesmyslné texty spamované klíčovými slovy jsou dávnou minulostí. Někteří copywriteři by si to měli rychle uvědomit. A nejen oni. Google i jiné vyhledávače se neustále vylepšují a jejich cílem je ukázat uživateli co nejlepší, nejkvalitnější a nejrelevantnější výsledek. Z toho důvodu zlepšují své algoritmy právě proto, aby se vyhnuli obsahu, který byl vytvořen čistě pro ně, nikoli pro uživatele.kreativita na počítači.jpg
 
V poslední době se stává, že takové webové stránky dostávají napomenutí. Jsou dočasně skryté, anebo je rovnou zablokují natrvalo. Black Hat je stále velkým problémem. Ať už to děláte vědomě či nikoli, okamžitě s tím přestaňte a raději investujte peníze do lidí, kteří vám přinesou kvalitu, pozitivní výsledky a nakonec i vyšší zisky a více zákazníků.
 

Keyword v každé větě?

Nejen nesmyslnost, ale také přemíra klíčových slov je velkým problémem. Ano, stále jsou důležitá. To ale neznamená, že budou úplně všude. Pokud jich uvede příliš mnoho v jediném textu, Google to snadno pozná a vyhodnotí jako spam. A bude tak s vámi také jednat.